בית החולים זיכרון אטאשיר מתמחה בטיפולי שיניים, כירורגיה קוסמטית, רבייה בסיוע / IVF והשתלת שיער. מרפאה זו, שנוסדה בשנת 2008, ממוקמת באיסטנבול, טורקיה. ראה חוות דעת של לקוחות, תמונות לפני/אחרי ושאל על מחיר ניתוח בחו"ל. מלא את הטופס לאבחון מוקדם בחינם. תגובה מהירה.
Memorial Atasehir Hospital , איסטנבול , טורקיה
בית החולים Memorial Atasehir הוא חלק מקבוצת Memorial Healthcare אשר מציעה שירותי בריאות באיכות טובה העומדים בסטנדרטים בינלאומיים. המחלקות במתקן הרב תחומי כוללות כירורגיה פלסטית וקוסמטית, קרדיולוגיה, נוירולוגיה, אורטופדיה, גסטרואנטרולוגיה, רפואת ילדים, שיקום ומיילדות וגינקולוגיה.
בית החולים שם דגש על ידע וניסיון בטיפול יעיל ויעיל בחולה. בבית החולים יש יותר מ-140 מיטות, מרפאות חוץ ויחידות MRI ו-CT המצוידות בטכנולוגיה חדישה כדי להרגיע את החולים במהלך בדיקות רדיולוגיות.
ניתוח פלסטי הגדלת יונקים שאיבת שומן ניתוח אף ברכיופלסטיקה חיוך הוליוודי הרמת חזה הרמת פנים צוואר הרחם הרמת גוף מילוי ליפופילציה לפנים מסטופקסי ואסר ליפו שאיבת שומן בלייזר שרוול קיבה להקת קיבה בוטוקס קיבה מעקף קיבה ניתוח אף משני שתלי חזה שחזור שד הרמת ישבן שתלי עכוז הפחתת שומן דַדָנוּת הרמת צוואר ניתוח אוטופלסטיק ייעוץ כירורגיה פלסטית הרמת ירכיים טיפול בקמטים ניתוח בטן הורדת קו המצח הארכת רגליים
העברה לשדה התעופה אירוח משפחתי הזמנת טיסה WiFi בחינם הזמנת מלון שירותי פירוש כְּבִיסָה מדריך תיירותי טלפון בחדר חדרים פרטיים שיקום מתקנים דתיים אמצעי זהירות תזונתיים שרותי תרגום טלוויזיה בחדר
עיר: איסטנבול – מדינה : טורקיה – נוסד ב 2008 הַאֲמָנָה: מוסמך JCI – שפות מדוברות) : אנגלית, גרמנית, טורקית
הרופא של בני הוא האורטופד פרופ. דר. האקן סופו הוא רופא מצוין. אנו נמצאים בקשר עם בני מעת לעת עקב פיקת הברך הפרוקה שלו. הוא באמת רופא ייחודי עם הידע, הניסיון, הגישה והעמדה שלו. חשוב שנפקיד את עצמנו בידי אנשים מוכשרים, במיוחד בתחום הבריאות ניתן לקבוע תור באופן עיוור. תודה רבה אדוני, אני שמח לקבל אותך.
זהו אחד מבתי החולים הנדירים שאתה באמת יכול להפקיד את בריאותך בהם. לא משנה באיזה תחום הלכתי, מעולם לא יצאתי עם חרטה או אכזבה, לא בשביל התינוק שלי ולא בשביל עצמי. כל הרופאים שאנו פוגשים הם מומחים גדולים בתחומם ועושים את ההבדל בגישתם. אני מודה לכולן מאוד מאוד, לסמוך על הבריאות שלך אין כמותו, אז אני ממליץ על זה בכל עיניי. אני גם רוצה להודות למורה שלי מוראט האקן שוב ושוב, אני שמח שיש לך. תודה רבה על המומחיות, האמפתיה, העניין, הגישה והחיוביות, שעזרו לי לעבור תהליך דלקת מעיים כואב מאוד במהירות 🙂
המורה שלי Erinç Müderris עשוי להיות הרופא המיון הכי ידידותי בעולם הלכתי עם תלונה על יתר לחץ דם והוא לא שלח אותי לפני שלחץ הדם שלי ירד. הודות ליחסו הרגוע וההתערבות הנכונה, הרגשתי טוב יותר. אני חייב לו תודה...
המורה היקר צ'נק ארסאבאש,אני לא יכול להודות לך מספיק על ניתוח ניקוז האבסס שעברתי ב-11 בפברואר. כמי שעברה בעבר ניתוח כושל והייתה נתונה להתערבות מיותרת, חששתי להגיע אליך. עם זאת, פניתי אליך בהסתמך על הערות באינטרנט, והבנתי בבירור במהלך ואחרי הניתוח שעשיתי את ההחלטה הנכונה.אתה לא רק מנתח מעולה, אלא גם אדם כן ואמין שמתייחס למטופלים שלך כמו אח, שניתן להגיע אליו בכל עת. אני בן 40 ומעולם לא פגשתי רופא כזה. אני מרגיש בר מזל שפגשתי אותך.אח צ'נק, תודה רבה על הכל! אני שמח שיש אותך, אני שמח שפגשתי אותך.
סוּגביום שישי, 20.10, אמי עברה ניתוח בקע טבורי. כל הצוות בקומה ה-8 היה מאוד ידידותי ואכפתי. היינו מאוד מרוצים מהאחות אדם, קדריה וכל שאר האחיות שאני לא זוכר את שמותיהן כרגע (סליחה חבר'ה). לא רק האחיות אלא גם צוות תומך אחר עזרו מאוד. בתור טבעוני הגישו לי אוכל טבעוני, וזה גם היה משמח. בושה לכל שאר מוסדות הבריאות. באופן כללי, היינו מאוד מרוצים מבית החולים לזכר אטאשהיר. אני ממליץ לכל מי שרוצה לקבל טיפול כאן.ENGאמי עברה ניתוח פריצת טבור ב-20 באוקטובר. הצוות בקומה ה-8 היה כל כך מוכן לעזור בכל פעם שהיינו צריכים משהו. היינו מרוצים מכל האחיות ושאר הצוותים המטפלים לאורך כל שהותנו בבית החולים כי כולם התלהבו מעבודתם. הוגשו לי ארוחות טבעוניות, וזה היה סופר נעים. אני ממליץ לכולם לקבל טיפול בבית החולים הזה.
מי שלא יכול לנשום מבין את ערך הנשימה. איזה מזל יש לי שהצטלבתי עם המורה שלי ילדה טורגוט צ'לן בימים אלו כשהמגיפה הייתה בשיאה.אדוני, נתת לי משב רוח רענן בשיטת טיפול מדהימה. האישה הרזה והעדינה הזו הפכה לענקית והפכה לאחת מהיקרות ביותר שלי.האנושיות והרפואה שלו נהדרות. דוקטור ילדה טורגוט צ'לן, אל תדאג לגבי הידיים שלך.פאטמה בוזקיר.
מָוֶת!בתאריך 09/07/2024, הבאנו את דודי בן ה-43 לבית החולים לאחר שאובחן כחולה סרטן. כתוצאה מהבדיקה בבית החולים, הרופא קבע שדודי זקוק לניתוח דחוף. דודי היה מודאג ודי פחד. התלבטנו גם לגבי הסיכונים של הניתוח. אולם הוקל לנו כאשר הרופא אמר שיש רק 1% סיכוי שהניתוח יביא למוות. זו הייתה סבירות נמוכה מאוד, ולשמוע את זה מרופא מפורסם כמעט פירושו התעלמות מהאפשרות הזו.עם הביטחון הזה, שלחנו את דודי לחדר ניתוח. אולם כ-20-25 דקות לאחר תחילת הניתוח, הודיעו לי מחדר הניתוח שהלב של דודי נעצר. לאחר הניתוח הארוך, הרופא אמר שהלב של דודי עצר כבר הרבה זמן, ובינתיים הוא לקח יוזמה והמשיך בניתוח הריאות לאחר שהחזיר את הדופק של דודי. אולם כשהלב נעצר וחמצן לא הגיע למוח במשך זמן רב, החלה להיווצר בצקת במוח. לאחר מכן, הרופא המליץ על ניתוח מוח למחרת.במהלך תקופה זו הגיש בית החולים הפרטי דרישות כספיות נפרדות לכל ניתוח, מה שלא נראה לי הגיוני. דודי עבר ניתוח מוח למחרת; שתי עצמות גולגולת הוסרו והונחו בבטנו. לאחר הניתוח השני הזה, אותו רופא אמר שלדוד שלי, שקודם לכן נתנו לו סיכוי של 1% למוות, עכשיו יש סיכוי של 1% לשרוד.בדרך כלל, סיכמנו עם בית החולים על 3 ימים בטיפול נמרץ ושבוע של אשפוז; קיווינו להביא את דודי בחיים ולעזוב את בית החולים. למרבה הצער, התהליך ארך זמן רב יותר, השהות שלנו בבית החולים הסתיימה ונאלצנו לעזוב את החדר עקב קשיים כלכליים. חיכינו בחנייה ממש מתחת למטופל, אבל בסוף התהליך הקשה הזה. היינו צריכים לאסוף את גופתו של דודי.למעשה יש עוד הרבה מה לומר, אבל אני יודע ששום דבר לא יחזיר את דודי, אז אני אשאיר את זה כאן. שאלוהים לא יבחן מישהו כזה 🙏* אני לא מאשים או מאשים אף אחד בזמן כתיבת מאמר זה. המשאלה היחידה שלי היא לשתף אתכם בתהליך הזה שעברנו.
אנחנו מגיעים לכאן לכל בעיה בריאותית שיש לנו. רופאים המצייתים לכללים אתיים ודואגים למטופליהם. תודה רבה במיוחד למורה שלי מוסטפא אטאסוי מ-Cildiye. כמו כן, הרופא של ילדנו הוא Turan Tunç ו- Başak Bayraktar מהאנדוקרינולוגיה. כולם אנשים מאוד יקרים ומוכשרים. הלוואי וכולם היו יכולים לקבל שירותי בריאות כל כך איכותיים.
Review of Memorial HospitalDoctors and Medical TeamThe doctors and medical team are truly fantastic people—very kind, sensitive, and empathetic. They treated my daughter with great care and compassion. The doctor visited us daily, consistently ensuring that everything was in order. Their dedication and attentiveness made us feel truly cared for.NursesThe nurses were absolutely wonderful. My daughter has a phobia of needles, and inserting a cannula is almost impossible due to her tiny, deeply hidden veins. Despite this challenge, the nurses gave their all to make the procedure as smooth as possible. When they struggled, they didn’t hesitate to call for support from the pediatric ward. I wish everyone could experience such kind and empathetic care.RoomThe room was spacious and had everything needed to feel comfortable during our hospital stay. The only downside was the lack of a comfortable sleeping arrangement for a companion. But then again, it’s a hospital, not a hotel!TranslatorWe had the privilege of working with one of the most professional and tactful young translators I’ve ever met. Having used translation services at various medical facilities before, I can confidently say this translator was exceptional. Dorian played a pivotal role in making the experience stress-free. His openness, ability to quickly build trust, and approachable nature made it easy to ask even the most unusual questions without feeling awkward. Despite my efforts to convince him to work in the UK, he remains loyal to Memorial Hospital. Knowing we had someone like Dorian eased my biggest concern about undergoing surgery in Turkey.OrganizationThe organization was flawless. From the start, the contact person we communicated with responded promptly and efficiently. Everything was arranged smoothly, including airport transfers. The Memorial Hospital staff at the airport were incredibly polite and helpful, even assisting me in recovering lost luggage (despite it not being their responsibility). There were no hidden costs, and everything was transparent. Conveniently, there is a pharmacy nearby where we purchased all the necessary medications.I wholeheartedly recommend Memorial Hospital! 🏥
פנינו בדחיפות לבית החולים שלך עם תלונה על שלשולים והקאות. בתי מאושפזת בקומה 7 בבית החולים שלך כ-5 ימים. קודם כל, לרופא שלנו עברים, שענה בסבלנות על כל שאלה שלנו אחת לאחת לאורך התהליך הזה וגרם לנו להרגיש בנוח 🙏 ואז לאחיות קומה 7 שעבדו ללא לאות יום ולילה: אחות אחות, אחות דילק, אחות סמנור , אחות סימה ופונדה הנימה, כל האחיות חסרות הכנפיים של קומה 7 שלא יכולתי להזכיר את שמותיהן. אנו מודים למלאכים שלך בלי סוף. זו באמת הזדמנות מצוינת עבורנו שיעבדו במחלקת הילדים אחיות כל כך עליצות, שמטפלות בהן כאילו היו הילדים שלהן, שמשתמשות בכל המשאבים שיש להן כי הבת שלי לא אוכלת, שעושות עיסויים כאשר כואב קו IV, שגורם לה לקחת את התרופה במו ידיהם (ורבים נוספים). בזכותכם התגברנו על פוביית בית החולים שלנו 😊 אני שמח לקבל את כולכם, קומה 7. אנו אסירי תודה לנצח לכל אחד ואחת מכם 🙏❤️ מי יתן ומספר האנשים היפים כמוכם, אנשים שעושים איתם את עבודתם לאהוב, להגדיל.. גם אני לא יכול שלא להודות לשירות הקפיטריה. ברצוננו גם להודות לכל צוות הקפיטריה שעשו כמיטב יכולתם לעזור לבת שלי בכל מה שהיא רוצה 🙏
עברתי ניתוח בינואר. אושפזתי בקומה 5. שני האנשים שנשאו אותי במעלית אחרי הניתוח אמרו משהו כמו שאני לא אקבל את זה בחיים שלי. מה הם לא אוהבים בי? קצת מקצועיות, חברים. הוא לא אלונקה, הוא אדם חולה. אחר כך לקחו אותי לחדרי, נפרדו והלכו. מיד לאחר שחזרתי להכרה נאלצתי לצעוק לראות אם יש אחות כי לא יכולתי לקום וללחוץ על פעמון החירום מעל ראשי. לא, אם אפול או משהו, אף אחד לא באמת יוכל לבוא. אני חושב שזו הייתה השגחה גדולה.בנוסף, האחות שטיפלה בי לראשונה לא מצאה את הגישה לכלי הדם שלי ובסופו של דבר ניסתה להחדיר את המחט אנכית לתוך המרפק, אבל זה לא עבד. הוא לא הצליח למדוד את הדופק שלי. הוא שאל אותי אם יש מתכת באבזם שלי או לא, אבל למדנו אחרי שהלכנו לחדר הניתוח שאסור לי שתהיה לי עדשה בעין. בכל מקרה, אם הרשויות קוראות את זה, אין צורך בשום מחקר לקוחות. תן לי לכתובהיבטים חיובייםמִקוּםעיבוד מהיר של עסקאותאבטחה, כספת, ניקיון וכו'. הם עובדים בצורה מאוד מסודרת אחד עם השני.חוץ מהמצבים המוזרים האלה שקרו לי, האחיות טיפלו בי מאוד, תודה.שירותי מזון וניקיון כלליהיבטים שלילייםעָסוּקחניה מוגבלת, שירותים איטייםהקליטה בחדר גרועה. האחות מגיעה רק לפי זמנה או כשהיא מצלצלת בפעמון.הערה: תודה לאחות שלי מהטאפ
לא היינו בבית חולים אחר כבר 10 שנים. לכן בחרנו את המקום הזה ללידה.Resul Arısoy Hodja היקר, אליו הלכתי לבדיקת אולטרסאונד מפורטת, הבחין בהפרעת קצב העובר הודות לתשומת ליבו. הוא התחיל מיד בטיפול הנכון. מאז אותו יום, הוא מעולם לא השאיר אותי לבד, יכולתי להגיע אליו בכל פעם שהייתי צריך אותו, הוא הרגיע אותי וחיבק אותי בחמלתו. הוא עקב אחריי יומם וליל במסירות כזו שלא אגזים לומר שעזבתי את הרופא השני שלי והלכתי לרסול הודג'ה ובזכותו, הילד שלי היה בידיים שלי. מלבד היותו רופא טוב מאוד, הוא גם אדם טוב מאוד, אין די במילים כדי להביע את תודתי אליו.תודה גדולה נוספת שלי מגיעה למורה היקר שלנו פלין קטאר. מהרגע הראשון שנפגשנו להרדמה ועד לרגע שהחזקנו את התינוק שלנו, הוא עשה הרבה יותר ממה שרופא צריך לעשות, והותיר אותנו עם זיכרון נפלא. אלמלא זה, הייתי מעדיף הרדמה כללית, אשתי אפילו לא הייתה שוקלת להיות איתי במהלך הלידה. לא רק שהוא עודד את שנינו, הוא גם החזיק לי את היד לאורך כל הלידה, כמו שהבטיח, הסביר הכל צעד אחר צעד, התמודד עם הפחדים שלי, ניגב לי את הדמעות, ליטף את שיערי... אני לא יכול לעצור את עיניי מ מתמלא בדמעות בזמן שאני כותב. בזכותו, יכולנו להיות עדים לרגע לידת התינוק שלנו, ואני אהיה אסיר תודה לו לכל החיים. יתר על כן, הוא השתמש בהרדמה בעמוד השדרה במומחיות ולא הייתה לי תחושת אי נוחות קלה לאחר מכן.אני רוצה להודות לכל צוות חדר הניתוח, במיוחד לעצמם, ובמיוחד ל-Nihat Ağabey.עם זאת, למרבה הצער, לא היינו מרוצים מהשירות שקיבלנו. בנוסף, יש לפקפק גם בסכומים ששולמו לאחר הלידה. ובכל זאת, אני רוצה להודות לכל מי שתרם.
בחרתי בבית החולים הזה לבדיקה. אנו יכולים לומר שהחוויה הכוללת שלי הייתה ממוצעת. שירות השירות וארוחת הבוקר, הניקיון והיחס של מחלקת הרדיולוגיה היו חיוביים מאוד. תוצאות המעבדה יצאו מהר מאוד והגישה לדוחות הייתה קלה. ההיבטים השליליים הם כדלקמן:רציתי להרחיב את חבילת הבדיקות שרכשתי עם כמה בדיקות נוספות. למרות שציינתי זאת בפני אנשי הדלפק מספר פעמים, לא ניתנה הדרכה ומידע מספקים וניתן רק מידע קצר כמו "צריך להפנות אותך לרופא, הוא ירצה את הבדיקות האלה". אמנם יש עשרות בתי חולים שבהם אני יכול לעשות בדיקות נוספות, אבל לא רציתי להתאמץ יותר כדי לקבל ממך שירות. גישה אידיאלית תהיה עם מידע מהיר על תמחור וכמה מהר אתה יכול לנווט למבחנים אלה. האנשים בדלפק לא גילו כל מוטיבציה או מאמץ לעזור כאשר נתקלו במצב אחר מלבד ניהול המטופלים ב"ייצור המוני" שעליו אדבר עוד מעט.בנוסף, יותר מדי חולים בבדיקה נדחסו באזור קטן עם צפיפות שתיראה בחדר מיון של בית חולים ציבורי. המטופל שלידי קיבל תור 20 ימים לאחר מכן לראיון התוצאות. הצלחתי לקבוע תור כעבור שבוע. אלו דברים שאסור שיקרה בבית חולים פרטי. הם סחטו את אזור תרומת הדם, הבדיקה והאק"ג לאזור דמוי קופסה בתוך מדור הבדיקה. האק"ג נלקח מהר מאוד ואפילו לא הודיעו לי מה קורה או מה נעשה. יצרת אזור בדיקה כמו מכונה לייצור המוני. עם זאת, הדברים לא מתקדמים מספיק מהר כי אתה מקבל יותר מדי מטופלים. קח מטופלים או הגדל את הקיבולת שלך בהתאם ליכולת שלך. הקפידו גם על מטופלים בבדיקה.
בית חולים בינוני! התחברתי מחרום. חדר התצפית היה מבולגן ולא היה אפילו כיסא שבו יכולתי לשים את החפצים שלי. אני חושב שהאחות בטח עזבה את האוכל שלה וחזרה!!! בכל מקרה, רופא המיון היה מאוד אכפתי. דר. תודה פתח נזמי ימן 🙏 די בהתבוננות בתנאים הפיזיים של בית החולים ובדיאלוג של צוות העזר או העובדים זה עם זה כדי שמטופל או כל מי שמקבל את השירות לא יהיה מרוצה וישאיר רושם רע. שתי עוזרות דיברו על הבעיות שלהן עם מקום העבודה ממש ליד מחלקת ההתערבות. בחדר המיון! באזהרה השנייה שלנו, הם שינו את מיקומם. אפילו לקח להם 15 דקות לתקן את הליקויים בשטח הרלוונטי ולצוות העוזר הגיע על מנת להשתמש בכיור לניתוח:/ נראה היה מוזר מאוד שהעובדים דוחפים כסאות זה לזה בשטח (מקצה לקצה). זה בהחלט בית חולים מרושל ואדיש.
באנו עם חבר, הוא לא ישן לשעות תור, זמן ההמתנה ארוך מדי, קבענו תור ב-13:40, עכשיו 15:30, אנחנו מחכים לתרום דם, יש בעיית חניה. זמן ההמתנה קטן יותר בבתי החולים הציבוריים. רק בשעה 15:53 קראו לי לתרום דם. השעה 16:17 ואנחנו עדיין מחכים. אם יש מישהו שרוצה לבוא לדיאטנית ולסבול ולומר שבזבז יותר מדי מזמנו, כדאי שיגיע לבית החולים בלי לחשוב.
בתאריך 11/09/2024 הונח סרום בבית החולים ושכחתי את חפצי בחדר ברצפת ההפריה החוץ גופית. הגעתי לבית החולים באותו יום בטלפון והודיעו לי שהחפצים שלי שם. בימים שלאחר מכן הלכתי לבית החולים לקחת את החפצים שלי. היחידה הייתה סגורה ושעות העבודה הסתיימו, אז לא הצלחתי להשיג אותם. ואז הלכתי שוב, הפעם על ידי התקשרות מראש ווידאת שכולם שם כשהתקשרתי, אמרו לי שהפריט נמצא בארון ושאני יכול לבוא לקחת אותו. זה לא היה שם כשהלכתי. האבטחה והעובדים התחילו להאשים אחד את השני וצעקו אחד על השני מולי. מכיוון שלא רציתי להתעסק עם השטויות האלה, ביקשתי שיתקשרו אליי מיחידת קשרי חולים, והוא אמר שהוא יתקשר אליי לאחר בדיקת המצלמות, ישלח את הפריט ויכסה את האבדות שלי אם לא יימצא. .מאז אותו יום אני מתקשר לבית החולים ומנסה להשיג את האדם הזה, אבל הטלפונים לא נענים ולא חוזרים.יש גנב שעובד בבית החולים הזה ובית החולים ממוריאל אטאשהיר מסתיר אותו. הוא לא מוציא הצהרה.היום אתלונן עליהם בפני הרשויות הנחוצות. אני גם אתלונן על בית החולים במשרד הבריאות.
קבעתי במהירות תור להיבדק בבית החולים איסטנבול Ataşehir Memorial ב-21.10.2024 בשעה 15.20 מהקטע של פגישות קלות באתר האינטרנט של בית החולים.כשבאתי לפגוש אותם, הם רק ביקשו את תעודת הזהות שלי ולא הודיעו לי על דמי הבדיקה.הם לקחו אותי במהירות לחדר הבדיקה לפני מועד הפגישה.בתום הבדיקה אמרו לי שאני צריך לשלם 5700 TL וביטוח הבריאות שלי לא תקף בבית החולים הזה.אז אמרתי, "לקחת ממני את תעודת הזהות שלי. למה לא סיפרת לי מההתחלה? אם הייתי יודע, לא הייתי מקבל שזה יעלה כל כך הרבה, אמרתי, "גם הסכום הזה הַרבֵּה."ואז העובד שם אמר לך 3600 TL.אמרתי שזה לא קשור לכסף, למה לא אמרת לי מההתחלה אם הייתי יודע, לא הייתי נבדק?הם ניסו לפצות על הטעות שלהם בכך שנתנו לי הנחה, ואמרו שזה יהיה 2700 לירה לקבל ממני כסף שוב.הצהרתי שאני לא רוצה לשלם את האגרה הזו והתקשרתי ל-155 וביקשתי את המשטרה. הם אמרו לי שאני צריך להתקשר למשרד הבריאות בטלפון 184.אז התקשרתי ל-184 והגשתי בקשה.הם לוקחים את האזרחים שמגיעים לבית החולים לבדיקה מבלי ליידע אותם על האגרה, והם קורבנות את האזרחים באמירת המחיר כרצונם, מתוך מחשבה מה הם יכולים לצאת מזה.האנשים שהם שולחים כיועצי מטופלים משמיעים הצהרות מאיימות שייפתחו הליכים משפטיים על מנת לקבל כסף. התלוננתי במקומות הדרושים.
עזבנו את בית החולים והלכנו למוסד אחר, למרות שקבענו תור, בגלל שלושת מנהלי הקומה חסרי האחריות והגסות של מחלקת הילדים בקומה השנייה של בלוק זיכרון אתאשהיר ב'. האישה ששמו כיועצת בכניסה לא יודעת אפילו את שמו של הרופא שעובד בבית החולים ואומרת שאין רופא כזה בבית החולים. בפנים, אין תור או הנהלה מול הדלפק. בראש שלו אנשים נכנסים ועושים עסקאות, לאף אחד לא אכפת. יש להם מדיניות שירות שלעולם לא אעבור שוב בדלת שלהם. לא מגיע להם הציון הממוצע הזה בגוגל.
אין חרפה כזו!רכשנו בדיקה בתשלום עבור 3 אנשים מבורסה עם הפניה של הקרדיולוג ד"ר מהמט קאראקה.יצאנו לכביש מוקדם בבוקר. נכנסנו לבית החולים בסביבות 8:45 בבוקר.לאחר בדיקת הדם וכו', הגיע הזמן לאולטרסאונד בטן הם אמרו, "שתה הרבה מים, ניקח אותך ל-20 דקות". עברו יותר מ-45 דקות, אף אחד לא קורא לנו, אנחנו ממש מתפתלים, אנחנו הולכים להיסדק. הלכנו ואמרנו מה המצב, יש 5 אנשים לפניכם, 20 דקות מקסימום. הם אמרו. עברו עוד 45 דקות. Sonradan fark ettik ki bankodaki görevli önünde bir A4 sayfasına kalemle yazıyor sırayı ve sıraya sürekli kaynak yapıyor. הבענו את זה, הם לא אמרו דבר כזה. ואז, לנגד עיניו של חברתי, לקחו לפנינו אדם נוסף, לבקשת עובד אחר בבית החולים!אחרי שאמרו לנו, לקחו אותי ואת החבר שלי ואמרו שזה תורך. Bizden sonra sıra 3.arkadaşımızda olması gerekirken sizin önünüzde 2 kişi daha var dediler ve bizde artık film koptu. הלכנו ואמרנו שאנחנו מבטלים ואנחנו רוצים את התשלום שלנו. אמרו שיתנו חצי. אני אעביר את הנושא הזה למשרד הבריאות עם עורך הדין שלי!בקיצור: זה לא בית חולים! זהו מקום מסחר שכדאי לך להתרחק ממנו!!!
אני כותבת עכשיו בעצב גדול אמא שלי אובחנה כחולה בסרטן ריאות לפני 4 חודשים כשהאונקולוג היה בבית החולים אטאשייר, קיבלנו שם את אמא שלי לטיפול בזיהומים, אבל נשארנו 1 חודש לבית החולים, אבל התברר שאמא שלי הייתה קצרת נשימה, עם חוסר נשימה. אמר שיותר מתאים ללכת למחלקה פליאטיבית של בית חולים אחר, רק כדי שהיא לא תמות בבית החולים הזה בזמן שהלכנו לאמבולנס לאותו בית חולים, אמא שלי לא נושמת. הוא התקשה לקחת את זה ולבו עצר. הרופא שקיבל את פנינו בבית החולים בשקנט שאל איך אפשר לשחרר מטופלת כזו, שהלב שלה נעצר, ובאותו לילה, כשביקשנו את הצהרת התשלום בבית החולים, הם רשמו 50 חומר, למרות שהשתמשנו ב-5 מהם.
קבענו תור לבדיקה ואז ביטלנו כאן את התור כי מצאנו תור מוקדם יותר בבית חולים אחר. הם אמרו שהתור בוטל ללא בעיות.עם זאת, הם לקחו הפרשה מהביטוח כאילו הלכנו לשם ולא ביטלו את התור, ולכן, כשהלכנו לבית החולים השני, הביטוח שלנו דחה זאת...התקשרנו וביקשנו לבטל את ההפרשה על ידי כך ששאלנו איך אנחנו מחכים בבית החולים השני ואיך הם קיבלו את הפרשה בלי שהיינו שם למרות שהתור בוטל. הם לא עזרו.לדעתי זו הונאת ביטוח התקשרנו הרבה פעמים מהבוקר ועדיין אין מענה אני חושב שמנסים לגבות את כספי הביטוח עבור הבדיקה שהם לא ביצעו קשיים בנפשם כי בחרנו בבית חולים אחר.אני גם שם את הביטוח הזה של Mafre, גם כשמתחברים ל-wifi בבית החולים, אין גישה לאינטרנט בלי קוד אימות ב-SMS אני לא מבין איך הם יכולים לתת הפרשה בלי שאני שם ובלי שום אימות.מלבד בתי חולים אמריקאים וביטוח Allianz, התעסקות עם בתי חולים ב-TR משמעה להפסיד את הכסף שלך. אל תרמה את עצמך במחשבה שתקבל טיפול רפואי כלשהו. זה קבוע על ידי ניסיון.
רצינו לשאול את חוות דעתו של האסר הזלוף שלך על משהו, והיא נזפה בקרוב משפחתי וגרמה לי לבכות. הופתענו מאוד מהחדשות הטובות מהאדם הזה, שדיבר בצורה שלעולם לא תתאים לחברה כה גדולה ותאגידית. שמה של פרופסור עוזר מיהרב, שהיא מזכירה בקומת KVC, אולי טועה, אבל אנחנו מודים לה מאוד, היא אדם מאוד טוב ומבין. אני גם רוצה להודות לאחות KVC Şengül על ההתעניינות והאדיבות שלה.
שלום רב, במשך שנים אני הולכת מעת לעת למומחה הקרדיולוגיה איזט סלאל ארדינלר ונבדקת. התחלתי לקחת את אמא שלי למר איזט במשך 1.5 השנים האחרונות. אבל בכל פעם שהלכנו הוא אמר עם הלב בפה שצריך קוצב אבל אז אמר שיש תרופה בוא נפסיק וכשהפסקנו אמר שאין צורך בקוצב. אבל כמובן, היינו מאוד בפאניקה בינתיים. אמא שלי בת 78. מאוחר יותר, אמא שלי עמדה לעבור ניתוח עם האבחנה של סרטן השד והיה לנו זמן מוגבל הלכנו לאישור הקרדיולוג והוא אמר לנו שלפי תוצאת ההולטר, יש בלוק 2AV ושצריכה להיות סוללה. מוּכנָס. אמרנו שוב שהמורה מפחיד אותנו. אמי לא התעלפה ולא איבדה את ההכרה. אמא שלי אנאלפביתית והיחס שלה לאמא שלי היה גרוע מאוד. הוא ביקש את שמות התרופות ורשם אותן לאמי, אך לצערי לא נרשמו לא תוצאת הולטר ולא התרופות שרשמה. אם נלך לבית חולים ממלכתי, זה יירשם. הרופא שואל אותנו לגבי התרופות. אני מאוד מתרגש מזה. הגישה שלו לאמי לא הייתה נחמדה בכלל. האם הרופא תמיד אומר את הגרוע ביותר זה הסגנון של הרופא, ואתה תעריך כמה נכון להתייחס למטופלים רגישים כך. דיברתי עם זכויות החולה בבית החולים עם דמעות בעיניים. היינו צריכים לעבור ניתוח. אבל המורה של איזט היה המזל הרע שלנו, הלוואי שהלכנו למורה אחר לאישור. ביקשנו חוות דעת שנייה וכל צוות בית החולים אמר שזו סוללה. כמובן שלא עצרנו וקיבלנו ייעוץ של רופא משלושה מהאנשים הטובים בתחום. זה הרופא שלנו בבית החולים הציבורי. שה' יברך אותו אלף פעמים, הוא אמר לא, אפשר לעשות ניתוח, הוא אמר שזה לא מונע את הניתוח, והוא רשם לנו תרופות שאסור להשתמש בהן בהרדמה, עם החותמת החתומה שלו, ותודה לאל, היה לנו הניתוח שלנו ביום שישי ללא הכנסת סוללה. מדוע המורה של İzzet לא יכול היה לכתוב את הדו"ח הזה וגרם לנו לבזבז זמן? כקרוב משפחה של מטופל, אני יכול להמליץ על כך לכולם. המטופל שהוחדר לו סוללה ימשיך לכל החיים אם אתה באמת סומך על הרופא שקיבל את ההחלטה, כן, התקינו אותה, אבל אני לא עשיתי את ההחלטה הנכונה, תודה לאל, אמא שלי בסדר עכשיו, אבל לא נוותר על מעקב צמוד. הבדיקה הזו כל 6 חודשים תהיה כעת אצל הרופא שלנו, שמעריך רק אנשים ועושה את עבודתו כמו שצריך, שכן הוא סלל את הדרך לניתוח של אמא שלנו. אני לא ממליץ על בית החולים ועל הרופא הזה לאף אחד. הם העצבו אותנו מאוד. הם האריכו את התהליך שלנו. אני מאחל לכולם יום בריא.
נאלצתי לעבור טיפול שורש בשתי השיניים הקדמיות שלי. לרוע המזל, ד"ר İlkin Özalp ביצע 2 טיפולי שורש באחת מהשיניים הקדמיות הרגישות שלי, אחת מהשנייה. למרות שעברתי בסך הכל 3 טיפולי שורש, סבלתי מכאבים במשך חודשים לאורך כל תהליך הטיפול. למרות שבוצע טיפול שורש בשן הימנית הקדמית שלי פעמיים, נוצרה ציסטה. הייתה לי מורסה ענקית על החניכיים. הלכתי שוב והפנו אותי לבדיקת CT ללא צילום רנטגן. אמרו שנעשה ניתוח אחרי הטומוגרפיה. פחדתי מאוד והתייעצתי עם 4 רופאים שונים כי נמאס לי מהכאבים שחוויתי. כל הארבעה אמרו את אותו הדבר כאילו היו פה אחד. הם הודיעו לנו שהאנטיביוטיקה שנכתבה שטיפול השורש נעשה בצורה גרועה שגויה, שזה לא נכון לבקש סריקת טומוגרפיה ללא צילום רנטגן, וניתן להציל את השן בטיפול שורש מתאים ללא ניתוח. למען האמת, זה קרה. תעלה נוספת בוצעה על השן שלי, שם דוקטור אילקין עשה 2 תעלות, המוגלה נוקה והכאבים שלי חלפו לבסוף, אך לצערי לא ניתן היה להשלים את הטיפול שלי. השן השנייה שלי, שבה הייתה לו תעלה, עדיין כואבת. למרבה המזל, רופא שיודע לעשות תעלה סידר את התעלה שגב' אילקין לא יכלה לעשות! כאילו זה לא מספיק כדי לגרום לפיסטולה למרות שעשו תעלה אחת לשן אחת ושתי תעלות לשן השנייה, יש לך גם רופאים שמכוונים לא נכון את הטיפול בפיסטולה הזו... היו לי הרבה קשיים כלכליים ומוסריים . לאיזה רופא שהראיתי לו את צילומי הרנטגן של התעלות האלה, הם הופתעו מאוד שעשיתי אותם באנדרטה. אין שום מעקב או טיפול של מטופל. המשאלה היחידה שלי היא שאני מקווה שגב' אילקין הצליחה להתגבר על כל חוסר הניסיון שלה בפי!
אני קווין, מייסד האתר. המסע האישי שלי גרם לי להבין כמה חשוב להיות מעודכן לפני הליך קוסמטי, דנטלי, שיער או רפואת רבייה. היום אני רוצה לעזור למי ששוקל נסיעה רפואית, על ידי מתן מידע על ההליכים, עלויותיהם, הכנה ומעקב לאחר הניתוח. למרות שהמאמרים שלי נכתבים בזהירות רבה, הם בשום אופן לא מחליפים את העצה האישית של איש מקצוע בתחום הבריאות. אני מזמין אותך לגלות את הסיפור שלי כדי להבין טוב יותר את הגישה שלי.