Hospital San Roque Maspalomas

Hospital San Roque Maspalomas Las Palmas clinic 1

בית החולים San Roque Maspalomas מתמחה בניתוחים קוסמטיים ו-PMA/IVF. נוסדה בשנת 1920, מרפאה מוסמכת ISO 9001:2008 ממוקמת בלאס פלמאס, ספרד. ראה חוות דעת של לקוחות, תמונות לפני/אחרי ושאל על מחיר ניתוח בחו"ל. מלא את הטופס לאבחון מוקדם בחינם. תגובה מהירה.

Hospital San Roque Maspalomas , לאס פלמאס , סְפָרַד

בית החולים San Roque Maspalomas הוקם בשנת 1920 וכולל 149 מיטות ויחידות מיוחדות רבות, כולל קרדיולוגיה, רפואת שיניים, דרמטולוגיה, אף אוזן גרון, כירורגיה כללית, נוירולוגיה, מיילדות וגינקולוגיה, אונקולוגיה, רפואת עיניים, אורטופדיה, כירורגיה פלסטית ואורולוגיה. בית החולים מעניק טיפול חירום 24 שעות ביממה ב-18 יחידות חירום ומצויד ב-6 חדרי ניתוח, 8 מיטות יחידות מיוחדות ו-10 יחידות המודיאליזה.

כל המחלקות וחדרי הניתוח מצוידים בטכנולוגיה העדכנית ביותר הקיימת כיום. בבית החולים יש צוות של צוות מוכשר ביותר בכל אחת מההתמחויות שהוא מכסה. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שתקבל את הטיפול האישי הטוב ביותר האפשרי בהתאם לצרכים שלך. בית החולים סן רוק עובד עם כל חברות הביטוח הלאומיות והזרות הגדולות.


התמחות בקליניקה:

ניתוח פלסטי
ניתוח שפתי
ניתוח אוטופלסטיק
ניתוח אף
הרמת חזה
שתלי חזה
הקטנת חזה
מילוי עורי
שאיבת שומן
ייעוץ כירורגיה פלסטית
טיפול בדליות
טיפול בקמטים
ניתוח בטן

PMA / IVF
הפרייה מלאכותית

שירותים +

שירותי פירוש
חדרים נגישים PMR
ייעוץ באינטרנט
טלפון בחדר
חדרים פרטיים
מתקנים דתיים
אמצעי זהירות תזונתיים
טלוויזיה בחדר


עיר: לאס פלמאס – מדינה : סְפָרַד – נוסד ב 1920
הַאֲמָנָה: ISO 9001:2008 – שפות מדוברות) : דנית, הולנדית, אנגלית, פינית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, נורווגית, פולנית, פורטוגזית, רוסית, ספרדית, שוודית

[Leaflet-map address=”Las Palmas, Spain” zoom=5] [Leaflet-Marker]

חוות דעת על בתי חולים בסן רוקה מספאלומס

Didier Jacquemin
Didier Jacquemin
14:16 04 Nov 23
Très bon hôpital moderne, respectueux des patients.Avec beaucoup de professionnalisme.Le personnel est très avenant et souriant 😃Très facile d'accès et parkings.Les rendez-vous sont à l'heure en général.Merci
Andrada Pana
Andrada Pana
14:53 31 Jan 25
בית חולים מעולה, רופאים מצוינים. הלכנו לחדר מיון ילדים פעמיים בגלל ברונכיטיס של בתי בת ה-5. אני מודה לרופאים במחלקת ילדים שבנוסף לכך שהיא תעשה את כל הבדיקות הדרושות, הרגיעו אותנו ונתנו הסברים מפורטים מאוד. שוב תודה
Catherine Ravet
Catherine Ravet
15:52 05 Feb 25
בית חולים טוב מאוד. הלכתי למיון לאחר נפילה לבדוק את הברך שכואבת לי מאוד.מיד בקבלה התקשרו לאדם שדיבר צרפתית.היה לי כרטיס ביטוח בריאות אירופאי אז לא שילמתי כלום, ראיתי רופא, הם עשו צילום רנטגן, נתנו לי מרשם, כל זה בזמן כנה לגמרי. שום דבר לא נשבר אז הרגעתי.אני ממליץ עליו, קבלת פנים חמה מאוד, לא יותר מדי המתנה ובניגוד למה שקראתי, אין בעיה קשורה להפקדה.
Nico
Nico
17:22 18 Jun 23
נאלצתי ללכת לאמבולנס בערב בגלל בעיות לב קשות. בכל מקום הדרך הוסברה לי בצורה ידידותית וגם התקשורת לא הייתה בעיה, שכן בבית החולים תמיד יש מתורגמנים במהלך היום (השעה הייתה 22:00).מצבי היה קריטי ולכן נלקחתי מיד לחדר הלם, שם התקבצו סביבי 6-8 אנשים, כולל מתורגמן. למרות שמצבי לא היה ניתן לניהול, הרגשתי בטוחה. הצלחתי גם לתקשר היטב עם אנגלית.לאחר הטיפול הראשוני והשתלטות על פעימות הלב המהירות, נלקחתי מיד ליחידה לטיפול נמרץ. גם כאן טופלתי וטיפלתי בזהירות ובתשומת לב מירבית. גם אם היו בעיות בתקשורת, דבר אחד היה בטוח - עם כל החום שלהם, הרופאים, האחיות ובעיקר האחיות שכנעו אותי במסירותם. תודה רבה גם לאחות מריה, שגם היא ב-16.06. עבד ביחידה לטיפול נמרץ. לצערי, לא הצלחתי לזכור את כל השמות על מנת להודות לכל אחד ואחת שמגיעה להם.לאחר בדיקה מוצלחת של הקרדיולוג, הצלחתי לצאת מבית החולים עם אגודל למחרת עם הגבלות ותרופות, אך המטוס יצא לגרמניה כעבור כמה שעות.לכל הביקורות השליליות: אם הייתם יודעים קצת יותר על ביטוח הבריאות/ביטוח הבינלאומי שלכם לפני נסיעה כזו, לא הייתה לכם שום בעיה עם עלויות במקרה חירום במקום.תודה רבה לכל מי שהיה שם בשבילי!תודה ל: המתורגמנים; פקידי הקבלה; רופאי האמבולנס והמחלקה; כל האחיות והסדרנים; וכל שאר האנשים באתר!נ.ב.: המתורגמן אפילו הודיע ​​לי יומיים לאחר מכן. גם אם אתם כבר לא בארץ, לא ישכחו אתכם!
Oli Ver
Oli Ver
10:51 03 Nov 23
בגלל שהרגשנו יותר ויותר במהלך החופשה שלנו, לצערנו נאלצנו לראות רופא. המלון שלנו המליץ ​​על בית החולים. זו הייתה החלטה טובה. קיבלנו טיפול מהיר וטוב בחדר המיון. המתורגמן עזר מאוד. לאחר שעה וחצי השתחררנו, קיבלנו אבחון ותרופות ותודה לרופא ולכל הצוות אנחנו כעת בדרך להחלמה. תודה!
Christine Rennie
Christine Rennie
15:12 07 Mar 25
לאחר נפילה ביום השני של החופשה שלי, נלקחתי לבית החולים סן רוק מספאלומס שם קיבלתי טיפול ותשומת לב מעולה עבור 2 שברים ברגל ימין.בגלל מחסום שפה, לא הבנתי שקיבלתי מרשם לשיכוך כאבים ביום השחרור. זה נפתר, הודות לנציג ה-JET2 שלנו בבית המגורים שלנו.בסך הכל, אני מודה לכל הצוות והרופאים וכו' על שדאגו לי במהלך שהותי הקצרה בבית החולים בשבוע שעבר.הרופא שהנפיק את תעודת ה"כשיר לטיסה" שלי היה די מקובל עם המבטא הסקוטי שלי.לא בכל בית חולים יש צוות דו-לשוני אולם כולם, כולל אותי, עשו מה שיכולנו כדי לתקשר.
Con fellito
Con fellito
22:51 21 Jan 25
חבל מה שקרה בבית החולים הזה, בשעה 21:00 היום, 21 בינואר, אני הולך עם אשתי בת ה-40 עם כאבים עזים בחזה ובבור הבטן וזרוע שמאל תפוסה, כאבי שרירים בצוואר. ילדה בקבלה עוזרת לי ואומרת לי לקחת מספר ולחכות שיתקשרו אליי עם בית החולים כמעט בלי חולים, חיכיתי שם כמעט 20 דקות חזרתי לבת בקבלה על התסמינים שאשתי היה וכאילו שום דבר לא אמר לי שאני צריך לחכות, אני חושב שזו הפרה של פרוטוקול החירום, לאחר המתנה של 5 דקות נוספות החלטתי לעזוב עם אשתי ולקחת אותו למרכז הבריאות במספאלומס.תודה לאל שהם טיפלו בנו בדחיפות שהמקרה היה ראוי לו.אני תוהה, האם זה הגיוני? ...מי היה אחראי אם משהו רע יקרה, אני חושב שבמקרים האלה יש פרוטוקול חירום שאי אפשר לשבור...אני חושב שהם צריכים לאמת את הצוות הלא מקצועי שעובד שם כדי שהדברים האלה לא יקרו
Francesco Scaringella
Francesco Scaringella
16:08 08 Dec 24
אל תלך לבית חולים זהבמרפאה הזאת לא עזרו לדוד שלי פליס סקרינגלה, אפילו לא הסתכלו על כל התיעוד הקליני שהבאנו השאירו אותו במיון כל היום ורק בסוף הבינו את החומרה... עד עכשיו היו לו מים בריאות, חבל שהוא מת כמה שעות לאחר מכן.אל תלך לבית חולים זה! אתה תצא מת!הם חסרי אחריות חסרי יכולת.
Esther Hernández Suárez
Esther Hernández Suárez
11:10 07 Jan 25
אני חייב לומר שעברתי התערבות לפני כמה שבועות וזה היה נהדר.קבעתי היום תור לרופא אף אוזן גרון והם ביטלו אותה. הם אומרים לי להתקשר לעוד אחד וביצעתי 9 שיחות שבהן אומרים שכל המפעילים עסוקים אחרי 10 דקות של המתנה בכל אחד. יש לי ביטוח בריאות.אתה מתקשר ואומר שזה פרטי והם עונים מיד. בְּסוֹף..
marek pandera
marek pandera
14:20 12 Jan 25
עברתי תאונה ב-21 בדצמבר ומיד הודעתי לשירות האמבולנס שיש לי פציעה אפשרית בעמוד השדרה. למרות זאת, הפרמדיקים הורו לי *ללכת* לאמבולנס, תוך התעלמות מוחלטת מהפרוטוקולים הסטנדרטיים לפציעות בעמוד השדרה.נלקחתי לבית החולים סן רוק, שם הטיפול היה לא תקין באותה מידה. למרות מצבי, לא בוצעו הליכי פגיעה מתאימים בעמוד השדרה. התבקשתי לעבור מטרולי למכשיר הרנטגן בעצמי, ובהמשך, שוב למכונת סריקת ה-CT. זה היה לאחר שצילום הרנטגן אישר שיש לי שבר בעמוד השדרה. פעולות כאלה היו יכולות להחמיר את הפציעה שלי באופן משמעותי.התקשורת לאורך שהותי הייתה גרועה. לא היו הנחיות ברורות מה עלי לעשות או לא, מה שהותיר אותי מבולבל ומודאג לגבי מצבי. חוסר ההדרכה הזה הוסיף עוד יותר לחרדה ממצב טראומטי ממילא.לאחר יומיים בבית החולים, קיבלתי *מחוך רך* ואמרו לי ללבוש אותו למשך חודש עם "מנוחה מתונה". העצה הזו הייתה שונה באופן מזעזע מזו שקיבלתי בחזרה בבריטניה. ביקשתי גם עותקים של ההדמיה שלי, שלחתי מייל לבית החולים שלוש פעמים אך לא קיבלתי תשובה. חוסר תקשורת ואחריות זה אינו מתקבל על הדעת.עם החזרה לבריטניה, נאלצתי לעבור שוב את כל בדיקות ההדמיה מכיוון שבית החולים לא סיפק את התיעוד הדרוש. הרופאים כאן היו מזועזעים מחוסר הבהירות לגבי יציבות הפציעה שלי. ללא MRI, לא הייתה דרך להבטיח שהרצועה שלי הייתה שלמה, ולו הייתה פגומה, ההשלכות היו יכולות להיות הרסניות.בבריטניה קיבלתי סד TSLO (סד קשה לעמוד השדרה) והודיעו לי שאני צריך ללבוש אותו במשך 12 שבועות. הניגוד בטיפול היה בולט. איך בית החולים סן רוק הרגיש שזה בטוח עבורי לטוס ללא סד מתאים או הערכה יסודית (MRI) היא מעבר להבנה.עם זאת, אני רוצה להודות שחלק מהאחיות היו אדיבות ועוזרות, במיוחד אחות גבר שסייעה לי ביום שהתקבלתי (לצערי, אני לא זוכרת את שמו). המקצועיות והחמלה שלו היו בין היתרונות הבודדים בחוויה מצמררת אחרת.חוויה זו הייתה לא רק מתסכלת אלא גם מסוכנת מבחינה פוטנציאלית. אני ממליץ בחום לכל מי שמבקש טיפול לשקול אפשרויות אחרות ולהפציר בבית החולים לבדוק ברצינות את הפרוטוקולים שלו לטיפול במצבי חירום, במיוחד פציעות בעמוד השדרה.
H-N Ne
H-N Ne
16:04 02 Jan 25
מאוד מאוד מאוד רע…אני מכיר את הרופאה כבר הרבה זמן, היא טובה מאוד ותמיד עוזרת לך.אבל האחיות חושבות שהן הבעלים של בית החולים...יחס רע צחוק רע מילים רעות..1:30 יצאנו ללא תוצאות בגלל הטראומה הגדולה...אם ניתוח נעלם, הוא נגמר...עובדים כדי לשלם את החשבונות שלנו כדי שיתייחסו אלינו ככה ומחכים שעתיים ללא כלום..בוא נראה אם ​​ראש בית החולים לפחות רואה את ההערות...שנה טובה הם אומרים לעולם אל קדימה תמיד אחורה….
Madalena Rocha
Madalena Rocha
00:07 27 Oct 23
לאחר הניתוח הבוקר, יצא דם מהפצע ומחדר המיון של מרכז הבריאות שלח אותי למקום בו עברתי את הניתוח. לא רק שהם לא סייעו לי, אלא שהם גם שולחים אותי לאי לאס פלמאס, שואלים "אם הם לא רוצים לתת סיוע לאחר ניתוח, למה הם מסכימים לעשות את זה?" האם הם אוהבים כספי ביטוח לאומי???? בושה. V
Monika Kucerova
Monika Kucerova
20:08 24 Oct 23
שירות מביש לחלוטין. חיכינו לאמבולנס 30 דקות ואז עוד שעה עד שרופא יגיע. וגם אחרי שהרופא הגיע עוד שעה אחת עד שהאמבולנס באמת יצא. לא נמסר מידע, כולם צחקו כי זה לא משנה שהחבר שלי במצב קשה. אחרי שעה קיבלתי טלפון מגברת "נחמדה" שהעמידה פנים שאכפת לה אבל כל מה שהיא חיפשה זה את הכסף. ברגע שהם קיבלו את כל הסכום, מעולם לא קיבלתי תשובה פשוטה לשאול על הטיפול לאחר. הם רוצים רק את הכסף שלך ולא אכפת להם מאנשים באופן כללי. לְהִמָנַע!!
Jessica Bertazzo
Jessica Bertazzo
15:43 02 Apr 25
Acudi 2 veces en este hospital porque tengo una patología de piel que necesita un diagnóstico que solo en este hospital tiene l aparato por hacermelo con el seguro médico. La 1 vez fuy hasta año y medio yno me dicieron nada si necesitaba alguna autorización del seguro me dieron cita y yo especifique que tenía que hacer esta prueba por recomendación del médico. Así yo fui me dieron cita y cuando llegue me dicieron que era una consulta normal y que para hacer el examen debía traer un justificante del médico con un boleto de adeslas. Así que pague mi 70 euros de viaje 1 día de Isla a otra, organizando con el trabajo para volver sin pruebas. Volví a mi médico donde me queje de no haberme informado..me dio el documento que necesitaba y Volví a tomar cita...un año en lista de espera, vuelvo a llamar porque necesito esta prueba por antecedentes, y me Dan cita 6 meses después, no con mi médico con otro solo porque me hiciera la prueba y me diera un informe. Otra vez otro 100 euros de viaje, de isla a otra, organizarme con el trabajo, vuelvo a hablar con l hospital por saber si tengo todas las documentación necesaria o necesito más...me. dicen que esta todo bien l informe del médico lo tienen que solo tengo que traer el modulo del seguro. El seguro me dice que no hace falta ni eso solo pasar la tarjeta. Bueno llegue el día, primero me dicen que estoy citada por una consulta y no por un examen diagnóstico,2 vez que pasa,segundo, el médico me dice vale, y la de recepción me lleva una operación denegado, bueno llamo el seguro, y me dice que van a mandar una autorización urgente. La empleada molesta me dice que a la hora el medico se iba y el día después no podía atenderme...al que después de haber pasado 5 horas al teléfono por conseguir el documento que ellos me exigíansin y no obstante decirle que me lo iban enviar en poco tiempo..precisar que por teléfono no me comentaron nada de lo que necesitaba, no fueron ni comprensivo ni empaticos ni flexibles pur sabiendo que era la 2 vez que me movia de otras isla por una prueba médica necesarias y la segunda vez que se negaban por culpa de ellos a no informar de los documentos necesarios para realizar esta prueba. Al final a parte el tiempo,el trabajo y los 200 euros que me gaste para nada, me hubiera podido hacer la prueba privadamente en mi isla. Eso de que gran Canaria es una isla que ofrece más recursos seguro no se refería a este hospital que ha sido totalmente nefasto gasto de dinero y tempo por no solucionar mi problema...decepcionante completamente en disponibilidad humana, profesional completamente ausente sobre todo en términos de información y desagradables las mujeres de recepción que me hicieron entender claramente que le estaba molestando y no empatizaban con mi problema...ojalá un día le pase a ellas y se recuerdan de mi.meno una señora que no se si era una directora que se mostró dispuesta a meterse en contacto con mi seguro para facilitarme el trámite la única queentendiólasituación..ya que era absurda.las demás empleadas las vería mejor como cajeras de ldl.vamos una experiencia que no volvería a hacer y tampoco recomiendo. Si esos son los mejores recursos de esta isla..esperar no enfermarse nunca porque la disponibilidad y eficiencia son inexistentes.lamentable pérdida de tiempo y dinero. Mejor opción la península.
Eulogio Hernández Ramos
Eulogio Hernández Ramos
16:47 25 Mar 25
El trato fue horrible. Obviamente no es culpa de la dirección del hospital pero el personal bastante lamentable. Bueno, para empezar Llegué con sangre en la cara nariz boca y frente después de haber caído contra el suelo en un accidente me llevaron en ambulancia y no me hicieron curas ni nada me tuvieron con una silla de ruedas un sábado noche esperando horas para hacerme un tac y no había casi ningún paciente y enfermeros y enfermeras entrando y saliendo de risas y fiestas viéndome en el pasillo sangrando y ninguno me hizo las curas y viendome con cara hecha polvo y una enfermera se lo dije me dijo ahora te hacen las curas mi niño y no me hicieron nada se me secó la sangre dentro de la nariz y de la boca y lo estuve pasando mal durante horas porfavor revisen a su personal
a k
a k
18:14 09 Apr 25
בית חולים ברברי. לקחתי את אחותי לכאן עם רגל שבורה וגבס שבור חופר בפצע שלה. הצוות היה גס רוח והתייחס אלינו אחרת כי לא היינו מטופלים פרטיים, מה שגרם לנו לחכות הרבה יותר מאחרים.האחות הייתה תוקפנית במיוחד - צעקה על אחותי, כינתה אותה "מלכת דרמה", ואילצה אותה פיזית להתהפך למרות שהיא סובלת מכאבים עזים. היא אפילו איימה עליה באלימות פיזית כשאחותי שאלה אם היא יכולה להישאר בישיבה, כפי שהיא עושה בדרך כלל בזמן החלפות גבס. הסברנו מספר פעמים שהיא סובלת מכאבים ולא יכלה לזוז בקלות, אבל האחות הפגינה אפס חמלה.למרבה המזל, אחותי קיבלה טיפול טוב יותר בבית חולים אחר. מה שקרה כאן היה מטריד, והיא עדיין בהלם מהותקפה פיזית על ידי אחות. מצורפת תמונת האחות.לעולם לא הייתי סומך על בית חולים כזה שוב. אם הרווח הוא העדיפות היחידה שלהם, מי יודע מה עוד הם יהיו מוכנים לעשות - אולי אפילו לגנוב ולמכור איברים בשוק השחור. פחדנים מגעילים. אני מקווה שהמשטרה תבדוק אותם.
Pablo Rodríguez Esteban
Pablo Rodríguez Esteban
01:05 05 Apr 25
נוֹרָא. בן זוגי הלך בלילה והאחיות שהיו שם כשהוא הלך דיברו בקול רם על שטויות כל הזמן וכשהן לא דיברו בפנים הן היו בחוץ עישנו, מה שגרם לנו לחכות יותר משעתיים כדי לתת לו זריקה פשוטה שהרופא התורן הזמין אותן (היחיד שעובד). ואז, בזמן מתן הזריקה, הילדה פגעה בה מאוד כי היא עשתה זאת באי רצון, דבר שאם אי פעם אגלה, מיד אגיש טופס תלונה. אני משאיר את הביקורת למקרה שקראתם אותם, נסה לגרום לצוות הלילה להיות קצת יותר אחראי ומקצועי כי אם אתה הולך זה בגלל שיש לך מקרה חירום, לא כדי לקבל תשומת לב נוראית כמו זו שקיבלה.
Araceli Castillo
Araceli Castillo
12:30 15 Mar 25
נותן את החוויות הגרועות ביותר אי פעם. הטיפול של המנהלים קר ולא אכפת להם בדיוק. חיכינו יותר מ-4 שעות בחדר ההמתנה, למרות שהדוחות כבר היו מוכנים למסירה אלינו. בכנות, אם אוכל לעזור לזה, לעולם לא אחזור למקום הזה שוב.
Next Reviews

לשנות / לתבוע / לדווח על שגיאה

על הסופר

Kevin

אני קווין, מייסד האתר. המסע האישי שלי גרם לי להבין כמה חשוב להיות מעודכן לפני הליך קוסמטי, דנטלי, שיער או רפואת רבייה. היום אני רוצה לעזור למי ששוקל נסיעה רפואית, על ידי מתן מידע על ההליכים, עלויותיהם, הכנה ומעקב לאחר הניתוח. למרות שהמאמרים שלי נכתבים בזהירות רבה, הם בשום אופן לא מחליפים את העצה האישית של איש מקצוע בתחום הבריאות. אני מזמין אותך לגלות את הסיפור שלי כדי להבין טוב יותר את הגישה שלי.


‍👩‍⚕ קבלו הצעת מחיר בחינם ➡️